Úředníci, jejichž povaha práce to umožňuje, se na dočasnou dobu střídají ve směnách - část jich je v kanceláři, část pracuje z domu. Opatření by mělo platit dva týdny.

Pozměnily se i úřední hodiny - v pondělí je magistrát přístupný od 8 do 13 hodin, ve středu pak od 12 do 17 hodin.

„Občany vyzýváme, aby v co největší míře využívali objednávkový systém pro agendy občanské a řidičské průkazy, cestovní pasy a registr vozidel - pro už objednané klienty domluvené termíny platí. V pondělí a ve středu je možné vyřizovat záležitosti jak po předchozím objednání, tak bez něj. V úterý, ve čtvrtek a v pátek budou odbavováni pouze objednaní klienti,“ nastínil tajemník přerovského magistrátu Petr Mlčoch.

Výjimka podle něj platí pouze při ztrátě či odcizení občanského průkazu. Objednávkový systém město kapacitně navýšilo a je možné objednat se i v aktuální den, pokud je volný termín. Doplněna byla i možnost zrušení objednávky.

Odběrové místo ve  FN Olomouc, 9. října 2020
Nárůst covidu zpomalil, za sobotu potvrzeno „jen“ 185 případů

„Správní poplatky mohou lidé zaplatit v pokladně, a to buď v hotovosti či kartou. Nově mohou k platbám využít i platbomat, který je v prvním patře úřadu na Masarykově náměstí 16,“ doplnila vedoucí odboru Jitka Kočicová. V každé budově magistrátu je k dispozici dezinfekce.

Další změnou je i dočasné zrušení služby „Senior taxi“ - a to s ohledem na ochranu zdraví seniorů, kteří taxíkem dotovaným městem jezdí.

„Objednávky na příští dva týdny jsou od pondělí 12. října zrušeny,“ potvrdila Fanka Vrbová z přerovského magistrátu. 

Roušky ve třídách. Ilustrační foto
Nový režim na školách? Opatření mělo přijít dříve, zní z ředitelny v Přerově