Podle vedení přerovského pivovaru vyšší poptávku po pěnivém moku ovlivnilo také letošní léto s nadprůměrnými teplotami. Nejvíce se prodalo tradiční světlé desítky Zubr Classic. Její odbyt v létě překročil 50 tisíc hektolitrů, za ní následuje Zubr Gold a prémiový ležák.

„Jedenáctka si stále drží svůj růstový potenciál a pro velkou část konzumentů představuje zlatou střední cestu,“ uvedl Petr Hermély, manažer marketingu pivovaru Zubr.

Výrazně se zvýšila také poptávka po nealkoholickém pivu. Podle vyjádření vedení pivovaru je jeho odbyt v meziroční srovnání letos až o polovinu vyšší. Velkým úspěchem značky na domácím trhu je i růst odbytu sudového piva Zubr.

Pivovar hodlá letos v restauračních zařízeních obnovit venkovní i vnitřní branding, což je označení různými předměty, které se vážou k této značce. Současně pivovar chystá novou kolekci pivního skla. Ta přinese výraznou změnu nejen samotného tvaru sklenic a džbánků, ale i jejich značení. Nově se bude čepovat také do 0,4 litrových sklenic určených pro nealkoholické pivo Zubr Free.