Loňský ročník největší bezpečnostní show v Evropě přivítal na 220 tisíc návštěvníků. Pivovar Zubr, který byl marketingovým partnerem poslední tři roky, zvítězil v novém výběrovém řízení.

„Fakt, že jsme opět zvítězili, je potvrzením, že jsme se v minulých letech osvědčili jako spolehlivý partner. Jsme rádi, že naše spolupráce bude pokračovat i v letech následujících. Dny NATO v Ostravě & Dny Vzdušných sil AČR jsou prestižní akcí a těší nás, že je s ní spojeno jméno našeho pivovaru," řekl Tomáš Pluháček, ředitel pivovaru.

Zubr je taktéž hlavním dodavatel chmelového moku, do Ostravy zamíří i s vybavením v celkem deseti kamionech.

„Velice oceňujeme přístup pivovaru Zubr v uplynulých třech letech naší spolupráce, kdy při příležitosti naší akce dokonce vaří pivní speciál, extra hořký 12,5° ZUBR Extra Force, nebo připravuje sběratelské sklenice a řadu propagačních předmětů, které oceňují jak návštěvníci, tak třeba také naši zahraniční partneři a účastníci," zmínil Zbyněk Pavlačík, předseda Jagello 2000, které je hlavním organizátorem akce. Letošní ročník dvoudenní události se bude konat ve dnech 17. – 18. září.