Pan Miroslav Míšo z Bělotína dostal chuť na pečínku z drůbeže. Vydal se tedy do Hranic a koupil si tam dvoukilovou mraženou kachnu značky Berbera od výrobce z Francie.

„Ještě předtím jsem si doma připravil sekanou, že z ní do kachny udělám nádivku,“ podotýká pro úplnost pan Míšo.

Jaké bylo jeho překvapení, když pak doma mraženou kachnu rozbalil.

„Byla v bílé fólii, takže jsem vůbec neviděl, jak vypadá uvnitř. Když jsem ji potom otevřel, málem jsem se vyvrátil. Z krku jí lezla střeva, měla nevykuchané vole, vypadala jako domlácená a byla na ní spousta peří,“ popisuje produkt, který našel v mrazáku hranického Hypermarketu Albert, pan Miroslav.

Vzal tedy pekáč, přikryl kachnu utěrkou a vydal se zpátky do města. Reakce prodavaček byla obdobná jako jeho.

„Taky se hned s nechutí odvrátily pryč a říkaly mi, že něco podobného v životě ještě neviděly,“ říká muž, který dostal za špatný produkt peníze zpět a koupil si za ně kachnu od jiného dodavatele.

Podle vyjádření tiskového oddělení hypermarketů a supermarketů Albert pochybil v tomto případě zpracovatel.

„Již jsme ho kontaktovali pro zamezení podobných nedostatků do budoucna,“ tvrdí mluvčí společnosti Libor Kytýr s tím, že se jedná o velmi výjimečný případ.

„Zákazníkovi se velmi omlouváme. V případě jakýchkoliv pochybností nebo dotazů, týkajících se zakoupeného zboží v našich prodejnách, mohou zákazníci volat bezplatnou linku 800402402 nebo se obrátit na samotnou prodejnu, ve které výrobek zakoupili,“ vzkazuje na závěr Kytýr.