„Operátorka společnosti ji vyzvala, aby jí sdělila celé své jméno a rodné číslo. Na základě těchto informací jí měla být poskytnuta půjčka. Poté byla ale odkázána na další telefon, na němž se měla domluvit na sjednání schůzky a předání peněz,“ popsala přerovská policejní mluvčí Miluše Zajícová.

Klientka tam zavolala, ale byla opět odkázána na jiný telefon, který kontaktovala, ale k dohodnutí schůzky nakonec nedošlo. „V říjnu informoval poškozenou její mobilní operátor, že za uskutečněné hovory na volaná čísla dluží společnosti 11 tisíc korun,“ řekla.

Podvedená žena policistům sdělila, že ji nikdo neinformoval o výši účtované sazby za provedené hovory a nikde to ani nebylo zaznamenáno. „Policisté případ prověřují, právní kvalifikace prozatím nebyla stanovena,“ doplnila Zajícová. (pu)