Při pohledu zpátky sama přiznává, že počátky byly opravdu těžké. „Neměla jsem žádný návod na to, jak vést realitní kancelář, a už tehdy byla na trhu s nemovitostmi vysoká konkurence,“ vzpomíná Nováková. Z počátku se Moravská realitní kancelář soustřeďovala výhradně na obchodování s konkrétními nemovitostmi, ale postupem času se působnost firmy rozšiřovala o i správu nemovitostí a další developerskou činnost. „Vymýšlet a realizovat nové a nové projekty považuji za způsob, jak si udržet dobré postavení mezi konkurencí,“uvedla Nováková.

Jak doplnila, při práci s realitami musí být člověk neustále v kontaktu s novinkami na trhu. Navíc do toho to oboru výrazně zasahují profese právnická, obchodní a stavební, takže je nutné případné otázky konzultovat s odborníky. Nováková je také ve firmě současně svým nadřízeným i svým zaměstnancem.

„Nejsem svázaná pevnou pracovní dobou a mohu svou práci přizpůsobit měnícím se okolnostem. V tom mi pomáhá také internet a mobilní telefon,“ vysvětluje Nováková, které pružná pracovní doba vyhovuje. Nezanedbatelnou složkou pracovní náplně majitelky realitní kanceláře je také mezilidská komunikace. Nováková však na své práci, kromě jednání s lidmi, oceňuje i pestrost a různorodost.

„Nejvíc se mi se líbí, že mohu vidět konkrétní výsledky mé práce. Navíc mě těší, když mohu nějakým způsobem ovlivnit a ztvárnit podle svých představ interiéry domů. Krásné opravené domy, na které se dívám, když procházím ulicí, mi prostě dělají radost,“ říká Nováková. Jak doplnila, jediné, co ji nebaví, je papírování a úředničina, které někdy tvoří až polovinu její práce.