Po předběžném testování se okruh podařilo projet pod tři minuty, což byl celkem slušný průměr.

V sobotu ráno se začaly sjíždět první speciály jak objemu do 2000 ccm tak i nad 2000 ccm. Mezi favority závodu patřil bezesporu Miroslav Zapletal, účastník mnoha evropských soutěží i prestižní Dakarové soutěže.

Celkem se na sobotním startu sešlo patnáct terénních vozů. Po šestihodinovém zápolení a několika drobných kolizích byli všichni účastníci spokojeni.

Jako zpestření celé soutěže se na trati objevily speciály Bugy s motorem Honda o obsahu 950 ccm. Jejich exhibice byla krásnou tečkou za sobotním dnem.

Do nedělního rána se všichni účastníci probudili s vědomím, že další zápolení bude opravdu na tělo. V depu přibyly nové vozy, poškozené speciály z předešlého dne byly opraveny a připraveny na další boj.

Některé posádky pracovaly na svých vozech až do brzkých ranních hodin. Úderem jedenácté poté vyrazily na trať první vozy, které se proháněly vyřazovacím způsobem až do třetí hodiny odpolední.

Jako zpestření nedělního dne přijel i dakarový speciál Liaz Marka Spáčila. Zájemci jak z řad závodníků, tak i diváků měli možnost se v tomto speciálu svézt a odnést si z této akce nezapomenutelný zážitek.

Výsledky:

Sobota – speciály do 2000 ccm: 1. Bedřich Vršanský (Suzuki Jimmy), 2. Václav Randýsek (Suzuki Jimmy), 3. Josef Dryje (Suzuki Samurai). Speciály nad 2000 ccm: 1. Miroslav Zapletal (Mitsubishi Pajero), 2. Petr Janča (Jeep Grand Cherokee), 3. Zdeněk Kubeša (Jeep Grand Cherokee). Leštěnky: 1. Pavel Jakušev (Toyota FJ Cruiser), 2. Tomáš Jadrníček (Jeep Cherokee), 3. Michaela Dryjová (Toyota HJ 80).

Neděle – speciály do 2000 ccm: 1. Bedřich Vršavský (Suzuki Jimmy), 2. David Žitník (Suzuki Jimmy), 3. Václav Randýsek (Suzuki Jimmy). Speciály nad 2000 ccm: 1. Josef Dryje (Suzuki Speciál 1,8 TD), 2. Petr Janča (Jeep Grand Cherokee), 3. Zdeněk Kubeša (Jeep Grand Cherokee).