Loterie Maxa je bývalou Korunkou a spadá stejně jako sázková kancelář Chance pod skupinu Tipsport. Chance však spojí nově své jméno s fotbalem, což je hlavním důvodem razantní změny v hokejovém prostředí.

„Těšíme na spolupráci s novou značkou Maxa, která bude na základě kontraktu jak s kluby, tak s Českým hokejem titulárním partnerem první ligy do sezony 2027/2028 včetně,“ uvedla Jana Obermajerová, generální ředitelka BPA sport marketing, výhradního marketingového partnera Maxa ligy.

Kluby už tedy vědí, pod jakým názvem a s jakými logy soutěž v sobotu 14. září odstartuje.

„Partnerství pochopitelně odráží i novou grafickou identitu ligy, a to má velký dopad na všechny týmy. I tady bylo zapotřebí podklady připravit tak, abychom našim partnerům dali dostatečný časový prostor k výrobě a přípravě všeho potřebného před startem nadcházející sezony,“ uvedl ředitel loterie Maxa Filip Bocek.