Zdroj: Radek Pecák
Škoda Scala. Auto jsme zkoušeli na hladkém asfaltu
Zdroj: Radek Pecák
Takovýchto pěkných silniček je nyní už na Českolipsku docela hodně
Zdroj: Radek Pecák
První zastávku jsme udělali u zámku v Liběchově
Zdroj: Radek Pecák
Polí s řepkou je nyní na severu Čech rozhodně více než tradičních chmelnic
Zdroj: Radek Pecák
Při zastávce u labe nám dělaly společnost labutě
Zdroj: Radek Pecák
I remorkéry
Zdroj: Radek Pecák
Nakonec jsme podvozek testovali na klasické české okresce
Zdroj: Radek Pecák
Boční profil vozu je v pořádku
Zdroj: Radek Pecák
Zadní sklo s nápisem Škoda také vypadá pohledně
Zdroj: Radek Pecák
Scala dostala speciální design kol
Zdroj: Radek Pecák
Zadní svítilny rozhodně nejsou kusem plochého plastu
Zdroj: Radek Pecák
Lemování masky chladiče je možná až moc masivní
Zdroj: Radek Pecák
Koncept interiéru je zcela nový
Zdroj: Radek Pecák
Sedačky můžete mít buď s klasickými opěrkami hlavy nebo takováto sportovní
Zdroj: Radek Pecák
Připomínají ty ze závodních vozů
Zdroj: Radek Pecák
Místa vzadu je opravdu hodně
Zdroj: Radek Pecák
Otvor na prostrčení dlouhých předmětů v opěradle zadních sedadel chybí
Zdroj: Radek Pecák
Klička dveří je rafinovaná
Zdroj: Radek Pecák
Displej multimediálního systému z palubní desky netrčí tolik, jako u konkurentů
Zdroj: Radek Pecák
Další pěkný detail...
Zdroj: Radek Pecák
Ovládacích prvků zůstalo na palubní desce málo
Zdroj: Radek Pecák
Scala si ponechala klasickou pákovou ruční brzdu
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák
Digitální přístrojový štít může zobrazovat v pěti různých stylech
Zdroj: Radek Pecák
I takto
Zdroj: Radek Pecák
nebo tak
Zdroj: Radek Pecák
případně takhle
Zdroj: Radek Pecák
a tímto způsobem
Zdroj: Radek Pecák
Vnější zpětná zrcátka jsou docela malá
Zdroj: Radek Pecák
Kufr však je v pořádku. V rámci této třídy je hodně velký
Zdroj: Radek Pecák
Pod podlahu se vejde dojezdové kolo
Zdroj: Radek Pecák
Nechybí háčky, prostor na lékárničku..
Zdroj: Radek Pecák
Po sklopení zadních opěradel vznikne bez mezipodlahy schod
Zdroj: Radek Pecák
Škoda opět vymyslela nový způsob uchycení zadního plata
Zdroj: Radek Pecák
A přidala kryt-nálevku k nádržce ostřikovačů
Zdroj: Radek Pecák
Zážehový motor 1,5 TFSI je vydařeným dílem
Zdroj: Radek Pecák
Výfuk se ukrývá pod nárazníkem
Zdroj: Radek Pecák