„Fotbalová asociace vybrala jako jednoho z pořadatelů celorepublikové náborové akce i přerovský 1. FC Viktorie a já s potěšením mohu konstatovat, že neučinila špatně," byl spokojen šéf přerovského fotbalového klubu.

Akce se podle něj vydařila i díky masivní celorepublikové reklamní kampani.

„Kampaň informačních zdrojů byla tentokrát opravdu široká a razantní. Zahájena byla již na podzim v centrálních sdělovacích prostředcích, o svých prvních brankách v reklamních spotech médií stále vidíváme hovořit řadu současných i dřívějších celebrit fotbalu. Svou sílu v plné míře uplatňují sociální sítě a informační technologie. V Přerově jsme šli ještě dále. Vkusné letáky zaplavily s doporučením oddělení školství MMP mateřské a základní školy, objevily se ve společenských místnostech a na veřejných prostranstvích," pověděl Vojáček.

To vše v součtu znamenalo, že na stadion během akce zavítaly stovky přerovských dětí.

„Na stadion přišlo více jak tři sta dětí ve věku zhruba šest až osm let. Děvčata i chlapci běhali, přeskakovali, podlézali a přitom vždycky dělali něco navíc s nějakým míčkem nebo míčem. Nenásilně organizovaná spontánnost. Moc pěkná podívaná," pochvaloval si předseda 1. FC Viktorie Přerov.

Ten vítá i obnovení spolupráce se ZŠ Za Mlýnem.

„Evidentní a jasně čitelné jsou již opět vzájemné vztahy mezi 1. FC a ZŠ Za Mlýnem, která na sebe převzala výrazný díl organizace a realizace akce," řekl Petr Vojáček.

„V Přerově, stejně jako v dalších městech zájem o fotbal ze strany dětí i rodičů rozhodně je. Je přirozené, že v době prudkého rozvoje společnosti a životních podmínek očekávají jedni i druzí něco jiného, než před dvaceti či více lety," konstatoval na závěr Vojáček.

„Můj první gól je dobrá myšlenka, která v celé zemi zvedá zdravou fotbalovou vlnu. Sama o sobě ale velmi rychle opadne, pokud se ji nepodaří pozvednout v soustavné vlnobití," doplnil.