Nově vybudovaný okruh v Oscherslebenu nedaleko Magdeburku je velmi atraktivně vystavený a je též divácky zajímavý pro svoji přehlednost. Česká posádka na závod odjela pozdě, a proto neměla bezprostředně před závodem možnost trénovat. Navíc spousta pilotů jezdí i sprintové závody, a tak v době, kdy se jede kvalifikace na vytrvalostní závod, jsou už rozjetí a schopní zajet své maximum.

Kvůli tomu výsledek Čechů po kvalifikaci nebyl moc optimistický – deváté místo. Pivoda opět závod rozjížděl, vyrazil jako střela, hned po první zatáčce byl šestý a v desátém kole poskočil už na pátou pozici. Následně měl defekt zadní pneumatiky vedoucí závodník Řek Konstantinos s Porsche RSR a Pivoda se pohodlně posunul na čtvrté místo. Na trati vydržel celou hodinu a na ojetých pneumatikách byl velmi rychlý. Auto přivezl do depa na střídání na druhém místě.

Nicméně tak jak týmu vyšla taktika na Red Bull Ringu, kde Pivoda s Mičínkem vyhráli, tentokrát se vše obrátilo proti nim. Přesto že Mičánek jel velmi dobře, na celkové vítězství to nestačilo. Suverénně alespoň dovezl vůz k vítězství ve své třídě 7b. Po čtyřech odjetých závodech má česká posádka Pivoda, Mičánek slušnou šanci na celkové vítězství. (mj)