Jak vlastně spolupráce s přerovským volejbalovým klubem vznikla?

Nabídka přišla od volejbalového klubu. Mirek Lakomý mě oslovil, že když teď mám po letech sportovní volno, jestli bych se nechtěl pobavit o spolupráci s oddílem volejbalu. Párkrát jsme si sedli, něco si vyříkali a domluvili se.

V čem přesně bude vaše pozice manažera klubu spočívat?

Měl bych mít na starosti marketing v širším slova smyslu. To znamená vztahy s partnery, smlouvy, reklamy, práci uvnitř klubu, webové stránky, facebook. U hokeje jsem se staral i o ekonomiku a sportovní stránku, tady by se jednalo opravdu hlavně o dvě skupiny. O diváky a partnery.

Jak moc bude práce ve volejbale odlišná a co si s sebou vezmete z předešlého působení?

Určitě si s sebou vezmu nějaké základní myšlenky ohledně spolupráce s partnery. Tato práce bude de facto obdobná. Musíte je oslovit, něčím je přitáhnout a mít možnost jim něco nabídnout, nadchnout je pro věc. Bude to o něco složitější v tom, že je samozřejmě zajímá, kolik lidí jejich reklamu vidí, kolik jich mohou oslovit. Tady se hokeji těžko můžeme vyrovnat. Ale osobně si myslím, že i extraligový ženský volejbal má co nabídnout.

JAK JE NA TOM LUBOMÍR SVOBODA S VOLEJBALEM?

JAKÉ AKCE UŽ MÁ V PLÁNU?

CO PROZRADIL O NADCHÁZEJÍCÍM MS V LEDNÍM HOKEJI ŽEN DO 18 LET V PŘEROVĚ?

Kompletní rozhovor s novým manažerem volejbalového klubu čtěte ve čtvrtečním vydání Přerovského a hranického deníku!